مدیریت تصویر نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در مستندهای تبلیغاتی (سال 1396)

خبرنامه ایرانارسانه: مدیریت تصویر نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در مستندهای تبلیغاتی (سال 1396) به قلم دکتر سید بشیر حسینی و محمد گاپله در واقع هدف نهایی فرآیند مدیریت تصویر، ایجاد و ارائه انگاره‌هایی از اشخاص، رویدادها و موضوعاتی است که متناسب با اهداف یک رسانه بوده و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های پرداختی و فرآوری رسانه‌ای بتواند حتی‌المقدور انگاره‌هایی حساب‌شده و مطلوب را به مخاطبین منتقل کند. در این تحقیق، مستندهای تلویزیونی انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری ایران برای دستیابی به درک شناخت تصویر هر یک از نامزدها، موردبررسی قرار گرفت.

برای مشاهده کتاب کلیک کنید.

 

, , , , , , , , , , , , ,

کتاب خلاصه مقالات و برنامه روزانه نوزدهمین کنگره اورژانس ها و بیماری های شایع طب کودکان

پوستر نوزدهمین کنگره اورژانس‌ها و بیماری‌های شایع طب کودکان

جاودانه عشق چه کتابی است؟

کتاب راهنمای دستیاران پزشکان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی منتشر شد

ببخشید، برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید
فهرست