مدیریت تصویر نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در مستندهای تبلیغاتی (سال 1396)

خبرنامه ایرانارسانه: مدیریت تصویر نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در مستندهای تبلیغاتی (سال 1396) به قلم دکتر سید بشیر حسینی و محمد گاپله در واقع هدف نهايي فرآيند مديريت تصوير، ايجاد و ارائه انگاره‌هايي از اشخاص، رويدادها و موضوعاتي است که متناسب با اهداف يک رسانه بوده و با بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي پرداختي و فرآوري رسانه‌اي بتواند حتي‌المقدور انگاره‌هايي حساب‌شده و مطلوب را به مخاطبين منتقل کند. در اين تحقيق، مستندهاي تلويزيوني انتخابات دوازدهم رياست جمهوري ايران براي دستيابي به درک شناخت تصوير هر يک از نامزدها، موردبررسي قرار گرفت.

برای مشاهده کتاب کلیک کنید.

 

, , , , , , , , , , , , ,

راهکارهای عملی برای گوارش، کبد و تغذیه کودکان منتشر خواهدشد

خلاصه مقالات اولین سمپوزیوم ملی کاوازاکی

آموزش گام به گام تمرین،تکنیک،تاکتیک پیشرفته فوتسال منتشر شد

طریق الحرار-مطلع الفجر چیست؟

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست