مدیریت تصویر نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در مستندهای تبلیغاتی (سال 1396)

خبرنامه ایرانارسانه: مدیریت تصویر نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در مستندهای تبلیغاتی (سال 1396) به قلم دکتر سید بشیر حسینی و محمد گاپله در واقع هدف نهايي فرآيند مديريت تصوير، ايجاد و ارائه انگاره‌هايي از اشخاص، رويدادها و موضوعاتي است که متناسب با اهداف يک رسانه بوده و با بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي پرداختي و فرآوري رسانه‌اي بتواند حتي‌المقدور انگاره‌هايي حساب‌شده و مطلوب را به مخاطبين منتقل کند. در اين تحقيق، مستندهاي تلويزيوني انتخابات دوازدهم رياست جمهوري ايران براي دستيابي به درک شناخت تصوير هر يک از نامزدها، موردبررسي قرار گرفت.

برای مشاهده کتاب کلیک کنید.

 

, , , , , , , , , , , , ,

گریزی به کتاب معمای دراکولا

کتاب میهمان جا مانده از ماه عسل چگونه کتابی است؟

گرامیداشت روز تربیت بدنی و ورزش

روز بزرگداشت حافظ شیرازی گرامی باد

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست