منتشر شد
در واقع هدف نهایی فرآیند مدیریت تصویر، ایجاد و ارائه انگارههایی از اشخاص، رویدادها و موضوعاتی است که متناسب با اهداف یک رسانه بوده و با بهرهگیری از ظرفیتهای پرداختی و فرآوری رسانهای بتواند حتیالمقدور انگارههایی حسابشده و مطلوب را به مخاطبین منتقل کند. در این تحقیق، مستندهای تلویزیونی انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری ایران برای دستیابی به درک شناخت تصویر هر یک از نامزدها، موردبررسی قرار گرفت.|
برای خرید این کتاب به لینک زیر مراجعه بفرمایید:
مدیریت تصویر نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در مستندهای تبلیغاتی (سال 1396)