معرفی کتاب

 مدیریت تصویر نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در مستندهای تبلیغاتی

 منتشر  شد

در واقع هدف نهایی فرآیند مدیریت تصویر، ایجاد و ارائه انگاره‌هایی از اشخاص، رویدادها و موضوعاتی است که متناسب با اهداف یک رسانه بوده و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های پرداختی و فرآوری رسانه‌ای بتواند حتی‌المقدور انگاره‌هایی حساب‌شده و مطلوب را به مخاطبین منتقل کند. در این تحقیق، مستندهای تلویزیونی انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری ایران برای دستیابی به درک شناخت تصویر هر یک از نامزدها، موردبررسی قرار گرفت.|
برای خرید این کتاب به لینک زیر مراجعه بفرمایید:

 مدیریت تصویر نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در مستندهای تبلیغاتی (سال 1396)

, , ,

کتاب خلاصه مقالات و برنامه روزانه نوزدهمین کنگره اورژانس ها و بیماری های شایع طب کودکان

پوستر نوزدهمین کنگره اورژانس‌ها و بیماری‌های شایع طب کودکان

رونمایی کتاب کم حرف برگزار خواهد شد

جاودانه عشق چه کتابی است؟

ببخشید، برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید
فهرست