معرفی کتاب

 مدیریت تصویر نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در مستندهای تبلیغاتی

 منتشر  شد

در واقع هدف نهايي فرآيند مديريت تصوير، ايجاد و ارائه انگاره‌هايي از اشخاص، رويدادها و موضوعاتي است که متناسب با اهداف يک رسانه بوده و با بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي پرداختي و فرآوري رسانه‌اي بتواند حتي‌المقدور انگاره‌هايي حساب‌شده و مطلوب را به مخاطبين منتقل کند. در اين تحقيق، مستندهاي تلويزيوني انتخابات دوازدهم رياست جمهوري ايران براي دستيابي به درک شناخت تصوير هر يک از نامزدها، موردبررسي قرار گرفت.|
برای خرید این کتاب به لینک زیر مراجعه بفرمایید:

 مدیریت تصویر نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در مستندهای تبلیغاتی (سال 1396)

, , ,

گریزی به کتاب معمای دراکولا

کتاب میهمان جا مانده از ماه عسل چگونه کتابی است؟

گرامیداشت روز تربیت بدنی و ورزش

روز بزرگداشت حافظ شیرازی گرامی باد

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست