معرفی کتاب

 مدیریت تصویر نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در مستندهای تبلیغاتی

 منتشر  شد

در واقع هدف نهايي فرآيند مديريت تصوير، ايجاد و ارائه انگاره‌هايي از اشخاص، رويدادها و موضوعاتي است که متناسب با اهداف يک رسانه بوده و با بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي پرداختي و فرآوري رسانه‌اي بتواند حتي‌المقدور انگاره‌هايي حساب‌شده و مطلوب را به مخاطبين منتقل کند. در اين تحقيق، مستندهاي تلويزيوني انتخابات دوازدهم رياست جمهوري ايران براي دستيابي به درک شناخت تصوير هر يک از نامزدها، موردبررسي قرار گرفت.|
برای خرید این کتاب به لینک زیر مراجعه بفرمایید:

 مدیریت تصویر نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در مستندهای تبلیغاتی (سال 1396)

, , ,

پاراگرافی از کتاب مداد جادویی از زبان نویسنده کتاب

پاراگرافی از کتاب پیله های پاییز (قسمت سوم) از زبان شاعر کتاب

پاراگرافی از کتاب معمای دراکولا (بخش دوم) به زبان نویسنده آن

گریزی به کتاب توسعه فرهنگ زیست محیطی در خانه

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست