گریزی به کتاب مدیریت تصویر نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در مستندهای تبلیغاتی (سال 1396)

خبرنامه ایرانارسانه: در واقع هدف نهايي فرآيند مديريت تصوير، ايجاد و ارائه انگاره‌هايي از اشخاص، رويدادها و موضوعاتي است که متناسب با اهداف يک رسانه بوده و با بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي پرداختي و فرآوري رسانه‌اي بتواند حتي‌المقدور انگاره‌هايي حساب‌شده و مطلوب را به مخاطبين منتقل کند. در اين تحقيق، مستندهاي تلويزيوني انتخابات دوازدهم رياست جمهوري ايران براي دستيابي به درک شناخت تصوير هر يک از نامزدها، موردبررسي قرار گرفت.

برای مشاهده کتاب کلیک کنید.

, , , , , , , , , , , , ,

کتاب راهنمای تغذیه نوجوانان منتشر خواهد شد

کتاب راهکارهای عملی برای گوارش، کبد و تغذیه کودکان منتشر شد

کتاب تریاژ فوریت های چشم پزشکی راهنمای بخش پذیرش و پرستاری منتشر شد

آغاز پیش فروش کتاب تشخیص های پرستاری جدید ناندا 2018-2020

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست