حفظ حریم خصوصی

ایرانارسانه ضمن احترامی که برای حریم خصوصی کاربران سایت قائل است، برای خرید، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات وب سایت اطلاعاتی را از کاربران دریافت می‌کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به ایشان ارائه کند.


اطلاعات دریافتی در فرم ثبت نام وب سایت و فرم ثبت سفارش در فروشگاه اینترنتی نیز صرفاً جهت ارائه خدمات به کاربران بوده و هیچ استفاده دیگری ندارد.


جهت تعیین رمز عبور ایمن و مناسب در فرم ثبت نام، رمز کاربران باید حاوی حروف کوچک، حروف بزرگ، علامت ها و عدد باشد، در صورت انتخاب رمز عبور ساده و قابل حدس، ایرانارسانه هیچ مسئولیتی در قبال سوء استفاده از اطلاعات کاربران نخواهد داشت.


حفظ و نگهداری رمز عبور بر عهده کاربران می‌باشد و برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، کاربران نباید آن را برای شخص دیگری فاش کنند. ایرانارسانه هویت شخصی کاربران را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند، مگر اینکه با حکم قانونی مجبور باشد در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار دهد.


برای ثبت و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس، تلفن ثابت، تلفن همراه و ایمیل مورد نیاز است و تمامی مکاتبات و پاسخ‌های ایرانارسانه از طریق آنها با خریدار صورت می‌گیرد.


کاربران می‌توانند بدون هیچ محدودیتی از طریق ورود به حساب کاربری خود، اطلاعات تماس، آدرس و رمز عبور خود را نیز تغییر دهند.


سفارش دهنده می‌تواند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن مرسوله وارد کند، بدین منظور باید در بخش “تسویه حساب” در انتهای فرم، گزینه “حمل و نقل به یک آدرس متفاوت” را فعال نموده و آدرس تحویل گیرنده را وارد نمایید، در اینصورت ایرانارسانه از این اطلاعات برای ارسال استفاده خواهد کرد.


ایرانارسانه امکان دارد برای ارتباط با مشتریان، از اطلاعات تماس دریافتی هنگام ثبت نام استفاده نموده و برای اطلاع رسانی رویدادها، اخبار و جشنواره‌ها، مشتریان خود را از طریق ایمیل یا پیامک آگاه نماید. در صورتی که کاربر تمایل به دریافت اینگونه پیام‌ها را نداشته باشد، می‌تواند از طریق تماس با واحد پشتیبانی، عضویت خود را در خبرنامه لغو کند.


ارسال هرگونه ایمیل و خبرنامه از سمت انتشارات ایرانارسانه از طریق ایمیل info[at]iranarasane.ir انجام می‌گیرد و هرگونه پیام از طرف این شرکت با ایمیل دیگری، تخلف و سوء استفاده از نام ایرانارسانه می‌باشد و پیگرد قانونی دارد.


نقدها و نظرهای ارسالی کاربران باید در راستای قوانین وب سایت باشد، درصورتی که پیام ارسال شده مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، ایرانارسانه می‌تواند از اطلاعات ثبت شده به منظور پیگیری قانونی استفاده کند.


ایرانارسانه همانند سایر وب سایت‌ها از جمع آوری IP و کوکی‌ها استفاده می‌کند، اما پروتکل، سرور و لایه‌های امنیتی ایرانارسانه و روش‌های مناسب مدیریت داده‌ها اطلاعات کاربران را محافظت و از دسترسی‌های غیر قانونی جلوگیری می‌کند.


کاربر پس از حذف حساب کاربری خود، دیگر نمی‌تواند به پنل کاربری خود ورود کند و دیگر به فایل‌ها، کدهای تخفیف و اعلان‌ها دسترسی نخواهد داشت.


ایرانارسانه جهت حفظ و نگهداری اطلاعات و حریم خصوصی کاربران همه تلاش خود را انجام می‌دهد و امیدوار است که تجربه‌ خریدی امن، راحت و خوشایندی برای کاربران فراهم آورد.

فهرست