1. خانه
  2. /
  3. کتب آموزشی و کمک آموزشی
  4. /
  5. دانشگاهی
  6. /
  7. موارد چالش برانگیز در تشخیص بیماری های کودکان (جلد سوم)

موارد چالش برانگیز در تشخیص بیماری های کودکان (جلد سوم)

مترجمان : گروه مترجمان
تعداد صفحه : 226
قطع کتاب : رقعی
799,999 ریال

در انبار موجود نمی باشد

دسته : پزشکی و پرستاری, دانشگاهی, کتب پزشکی
کلمات کلیدی: آمریکا, بیماری کودک, پزشک, ترجمه, دانشجو, موارد چالش برانگیز در تشخیص بیماری های کودکان
بررسی کتاب

 

  • معرفی کتاب :

کتاب پیش رو سومین جلد از مجموعه ای چند جلدی است که به منظور استفاده دانشجویان پزشکی (کارآموزان و کارورزان) پزشکان عمومی، دستیاران تخصصی و فوق تخصصی رشته کودکان و متخصصین کودکان از کتاب Challenging Cases in Pediatrics Diagnosis ترجمه گردیده است.

این کتاب به همت و تلاش دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و با نظارت اساتید ارجمند و مجرب گروه گوارش کودکان بیمارستان کودکان مفید تهیه گردید. کتاب اصلی که توسط انجمن اطفال آمریکا تالیف گردیده است و 100 بیمار چالش برانگیز در رشته های مختلف کودکان و نحوه برخورد بالینی با این بیماران مورد بحث قرار گرفته است با عنوان:

Challenging Cases in Pediatrics Diagnosis

تالیف: Deepak Kamat,MD,PhD,FAAP در سطح بین المللی مورد استقبال زیادی قرار گرفته است و پس از ارسال ایمیل به انجمن اطفال آمریکا و با موافقت آنان مورد ترجمه قرار گرفت. از ویژگی های این کتاب به کار بردن سبک سناریو سازی است که باعث شده مطالب حجیم و پیچیده ی درس کودکان در عین ایجاز و سادگی به صورت منسجم ارایه شده و در ذهن بماند.

  • بخشی از کتاب :

معاینه‌ی فیزیکی حاکی از شیرخواری با ظاهر طبیعی و بدون هر گونه مشکل حاد است. ضایعات تاولی شکل تیره رنگ متعددی در ناحیه‌ی گونه‌ی صورت و پشت هر دو دست او مشاهده می‌شوند. برخی از تاول‌ها کبره بسته و چندین اسکار هیپرپیگمانته بر روی صورت او وجود دارد. هیچ گونه بثورات و ضایعات دیگری در سایر نقاط بدن وی مشاهده نمی‌شود. سایر یافته‌های معاینه، طبیعی هستند.

جزئیات
پدیدآور: دکتر امیر حسین حسینی, دکتر کتایون خاتمی, زینب پاکدل نیا, کیمیا کریمی تودشکی, معصومه بختیاری, دکتر علی اکبر سیاری, دکتر فرید ایمان زاده

تعداد صفحه: 226

قطع کتاب: رقعی

رده سنی: بزرگسالان, جوان

نوبت چاپ: اول

تاریخ نشر: 1400

نوع جلد: شومیز

نوع چاپ: سیاه و سفید

زبان: فارسی

شابک: 978-622-5656-07-9
نقد و بررسی‌ها (0)

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “موارد چالش برانگیز در تشخیص بیماری های کودکان (جلد سوم)”

کتاب‌های مرتبط

فهرست